Avantajele sistemelor de control acces

Toate sistemele de control acces sunt o parte comuna a vietii de zi cu zi a tuturor. Cele mai des intalnite astfel de sisteme sunt cele care permit accesul intr-o incinta, desi sunt considerate solutii pentru controlul accesului inclusiv datele solicitate la autentificarea intr-un cont de plati, de exemplu.

Avantaje ale acestor sisteme si rolul lor in protejarea proprietatii

Sistemele de control acces ajuta la prevenirea furturilor

Sarcina principala a unui sistem de control acces este restrangerea accesului. Acest lucru este esential atunci cand accesul in incinta poate duce la furtul bunurilor sau informatiilor existente in interior.

Fiecare doreste sa isi pastreze afacerile in siguranta si, astfel, apare nevoia unui sistem de control al accesului. Cu exceptia cazului in care este vorba despre o firma foarte mica, unde sunt suficiente incuietorile clasice, este intelept sa fie instalat un sistem de control al accesului alaturi de un sistem de supraveghere video.

Un astfel de sistem va reduce orice amenintari la adresa securitatii. De asemenea, aceste sisteme sunt foarte utile atunci cand clientii nu au voie in anumite locuri din firma sau din spatiul comercial.

Exista multe alte zone non-comerciale deservite de aceasta tehnologie de control al accesului, inclusiv spitale, scoli, universitati, cluburi, cladiri guvernamentale, apartamente si cladiri municipale, acestea fiind doar cateva dintre ele.

Aceste organizatii inteleg ca este foarte important sa nu impiedice publicul sa intre in incinta, insa selecteaza spatiile in care clientii sau persoanele din interior au dreptul sa ajunga. Spre exemplu, poate fi restrictionat accesul la vestiare sau la depozit, intr-un magazin alimentar, pentru ca clientul nu are ce sa caute in aceste zone.

Sunt multe afaceri care nu ofere angajatilor sai acces complet la toate birourile. De exemplu, departamentul de resurse umane stocheaza informatiile si documentele importante ale fiecarui angajat care nu trebuie sa fie facute publice tuturor angajatilor. Cu ajutorul sistemelor de control de acces, organizatia poate controla cine are acces la acel birou.

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.