Secrete pe care doar oamenii de succes le cunosc

Business

Afaceri

Lumea afacerilor nu este chiar atat de complicata, odata ce ajungi sa o intelegi. Desi exista, evident, informatii ce trebuie cunoscute in functie de industria in care se activeaza, anumite lucruri sunt general valabile pentru orice om de afaceri de succes care doreste sa supravietuieasca si sa prospere.

In primul rand, fiecare om de afaceri trebuie sa invete sa isi manageruiasca emotiile.

1. Cum sa deveniti mai optimist:

  • Asteptati-va ca ceva minunat sa se intample zilnic.

  • Purtati-va cu angajatii asa cum v-ar placea sa se poarta un superior cu dumneavoastra.

  • Nu va luptati cu lucruri pe care nu le puteti schimba.

  • Concentrati-va pe munca pe care o faceti si nu doar pe rezultate.

  • Ganditi-va ca cei din jur va vor binele.

  • Evitati oamenii depresivi.

  • Mancati ceva delicios zilnic.

  • Inchideti zgomotul de fundal al televizorului.

  • Adoptati o atitudine de recunostinta.

  • Amintiti-va ca cele mai bune lucruri urmeaza sa se intample.

2. Cum sa eliminati stresul:

  • Invatati sa fiti rabdatori.

  • Focusati-va pe ceea ce faceti acum si nu pe rezultatul care urmeaza sa apara in viitor.

  • Daca aveti prea mult de munca, gasiti o metoda sa va usurati programul zilnic.

  • Limitati-va la a munci 40 de ore pe saptamana.

  • Evitati oamenii care nu vor sau nu pot sa isi controleze nervozitatea.

  • Cautati un loc in care sa munciti in liniste si unde nu va poate distrage nimic atentia.

  • Refuzati proiectele pe care stiti ca nu le puteti face bine.

  • Incetati sa va mai contraziceti cu persoane necunoscute, mai ales in mediul online.

  • Aranjati-va task-urile consecutiv. Evitati multitasking-ul.

3. Cum sa va depasiti frica:

  • Imaginati-va ca aveti de-a face cu ceva de care va temeti si gasiti solutii.

  • Confruntati-va temerile.

  • Amintiti-va ca frica este de fapt o emotie deghizata.

4. Cum sa va reveniti dupa un esec:

  • Faceti-va obiective posibile, care sa va motiveze sa le atingeti.

  • Scrieti-va intotdeauna obiectivele pe hartie. Afisati-le intr-un loc la vedere.

  • Invatati sa spuneti “trebuie sa fac” sau “voi face”, in loc de “voi incerca”.

  • Impartiti obiectivele mari in unele mai mici, pe care le puteti atinge mai usor si mai repede.

  • Amintiti-va ca singurul mare esec este sa nu faceti nimic.

Alta categorie de sfaturi are in vedere diferite idei pentru a va administra cariera.

1. Cum sa obtineti sluja de vis:

  • In primul rand trebuie sa stiti exact ce v-ar placea sa munciti.

  • Gasiti modele in diferite persoane si aflati care este modalitatea lor de a gandi.

  • Faceti-va curaj sa sacrificati securitatea materiala pentru putin timp.

  • Invatati sa va vindeti ideile si pe dumneavoastra.

2. Cum sa obtineti securitate in cariera:

  • Incercati sa va reduceti din cheltuielile obisnuite pana ajuneti sa economisiti venitul pe minim sase luni.

  • Dezvoltati-va calitati care va vor face indispensabil la locul de munca.

  • Cautati noi oportunitati si salvati-le ca plan de urgenta.

3. Cum sa faceti mai mult in fiecare zi:

  • Nu preluati apeluri de la necunoscuti, decat daca lucrati in call center.

  • Folositi email-ul, in loc de mesageria vocala.

  • Limitati-va timpul de barfa cu colegii de munca.

  • Prioritizati-va task-urile, astfel incat sa le facti intai pe cele mai importante.

Sfaturi mai pot fi multe, insa de inceput, acestea va vor ajuta pentru o cariera mai prospera si mai satisfacatoare.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.